30 Haziran 2018 Cumartesi

TYT Sorulari

TYT Sorulari Nasildi?

http://www.yuksekogretimkurumlarisinavi.biz

-Sanki tüm sorular için ayirilan 135 dakika degil de sadece Türkçe'ye 135 dakika ayrilan bir sinav olmus bu sinav,beyinler pert.

-Yillar sonra sinava girdim rezil rezil sorular rezalet!

-Stres yok rahatiz diye mi oldu bilmiyorum ama yemin ediyorum sinav asiri basitti bizim zamanimizda bu sorularolaydi simdi Cerrahpasa tip yazmistik biomuza

-Sorular kolaydi da ben yapamadim sikinti orda

-Daha önce 3 kere üniversite sinavina girdim, bence aralarinda en zoru buydu.Sorular gereksiz uzundu, okurken zaman zaman durup "neredeyim ben" dedim

-Sorular kolaydi da ben yapamadim sikinti orda

-Ben pek çalismadim sinava seneye tekrar girecegim diye sorular çok zor degildi ama çok kolayda degildi

-çook zordu bizim herkes öyle diyor maalesef en son kafam dayanmadi pes ettim erken çiktim

-Anlik sinavdan çikmis bulunuyorum türkçe zordu hep birkaç sik arasinda birakti digerleri iyiydi aslinda matematikte kolay gibiydi falan ama ben beynimi düsürdüm sanirim çok bos hissediyorum su an

- Din sorulari fen bilimlerinden daha zordu

-bu 2000liler çok sansli bizim geçen seneki sinavdan bin kat kolaydi #yks2018

-cok kolaydi mati fullemisimdir turkce 1 bos

-Girdim çiktim. Fen bilgisi olaganüstü kekdi. Türkçe gayet kolaydi. Çalisaydim hayvan gibi puan alirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder